CONDICIONS GENERALS DE CONTRACTACIÓ
INFORMACIÓ PRÈVIA
Aquestes Condicions Generals de Contractació, juntament amb les Condicions Particulars que poguessin establir-se, tenen la finalitat de regular les relacions que sorgeixin entre GESTIÓN OPERATIVA DE PIZZERÍAS CARLOS, S.L. i l’Usuari que contracti la prestació dels serveis o productes oferts a través d’aquest Lloc Web.
GESTIÓN OPERATIVA DE PIZZERÍAS CARLOS, S.L. informa que els tràmits per efectuar l’adquisició de béns o obtenir la prestació dels serveis oferts són els que es descriuen en aquestes Condicions Generals de Contractació, i els específics que s’indiquin a la pantalla durant la navegació, de manera que l’Usuari declara conèixer i acceptar aquests tràmits com a necessaris per accedir als productes i serveis oferts a la Web.
D’aquesta manera, cada vegada que l’Usuari utilitzi aquest Portal, haurà de revisar aquestes Condicions, les Condicions Generals d’Ús i les Condicions Particulars, si n’hi ha, ja que tant les mateixes Condicions com la Web estan subjectes a modificacions. L’accés a aquesta Pàgina Web és responsabilitat exclusiva dels Usuaris i suposa acceptar i conèixer els seus advertiments legals, condicions i termes d’ús.
L’Usuari declara que és major d’edat, sent enterament responsable de la veracitat d’aquesta declaració, i que disposa de capacitat legal necessària per contractar els serveis oferts en aquesta Pàgina Web, d’acord amb els termes que es recullen en aquestes Condicions, les quals declara comprendre i acceptar. En el cas dels usuaris menors d’edat o incapaços, la utilització de la web serà sota la sencera responsabilitat dels seus pares, representants o tutors legals, havent aquests d’acompanyar, supervisar o prendre les precaucions adients durant la navegació per les pàgines web.
GESTIÓN OPERATIVA DE PIZZERÍAS CARLOS, S.L. és la companyia responsable de la gestió i l’administració d’aquesta pàgina Web, tot i que la prestació del servei es fa efectiva des de l’establiment “PIZZERÍA CARLOS” més proper al domicili indicat a la pantalla corresponent, podent realitzar la gestió i el lliurament de la comanda qualsevol dels restaurants Pizzerías Carlos adherits a aquest sistema. Per tant, l’empresa titular del restaurant on l’Usuari efectuï la seva comanda, serà la part contractual en el contracte de compravenda subscrit a través d’aquesta web, sent l’única responsable de la venda, el repartiment, el lliurament i l’expedició del tiquet o factura corresponent, com també de realitzar el cobrament de les comandes. Podràs consultar les dades socials i fiscals de l’establiment responsable de gestionar la teva comanda durant el procés de compra. Per tot l’indicat, cal contemplar també les Condicions Particulars que pugui establir cada establiment pel que fa als terminis de lliurament, les formes de pagament, les comandes mínimes per al lliurament a domicili i els procediments per resoldre possibles incidències.
CONDICIONS
1.- ABAST
Aquestes Condicions inclouen tots els pactes existents entre tu (en endavant, el “Client”) i GESTIÓN OPERATIVA DE PIZZERÍAS CARLOS, S.L., Sociedad domiciliada a C/ San Romualdo, nº 26, local B, planta baja, Edificio Astigi (28037 Madrid), i inscrita en el Registre Mercantil de Madrid, al full M-586836, Tom 32603, Foli 143, i amb CIF B-62432067.
Totes dues parts contractants es reconeixen recíprocament la capacitat legal necessària per subscriure aquestes Condicions.
2.- CELEBRACIÓ DEL CONTRACTE
En finalitzar la comanda corresponent, el Client manifesta haver llegit, entès i acceptat aquestes Condicions, de manera que l’acceptació de la informació que conté aquest document implica l’acceptació de qualsevol document legal al qual faci referència, concretament la Política de Privacitat i la Política de Cookies. Tot això suposa la celebració d’un contracte entre el Client i GESTIÓN OPERATIVA DE PIZZERÍAS CARLOS, S.L.
En aquest sentit, és important assenyalar que les dades de caràcter personal facilitades per a la tramitació de la compra seran tractades de conformitat amb la Política de Privacitat de GESTIÓN OPERATIVA DE PIZZERÍAS CARLOS, S.L. publicada en aquest Lloc Web.
3.- OBJECTE
Constitueixen l’objecte del contracte els productes i/o serveis oferts per GESTIÓN OPERATIVA DE PIZZERÍAS CARLOS, S.L. i adquirits pel Client a través del procés de compra.
A la Pàgina inicial d’aquest Lloc Web hi ha una llista dels productes i/o serveis vigents, com també les característiques i condicions específiques de la seva contractació, de manera que, en el moment que el Client accepta aquestes Condicions a través del procés de compra, està acceptant també les específiques que fan referència al producte objecte de contractació.
4.- DISPONIBILITAT DEL PRODUCTE O SERVEI
Totes les comandes de producte i/o servei estan subjectes a la seva disponibilitat. En aquest sentit, serà reemborsada al Client qualsevol quantitat que pogués haver abonat en cas que hi hagi dificultats en la posada a disposició dels productes i/o serveis. GESTIÓN OPERATIVA DE PIZZERÍAS CARLOS, S.L. es reserva el dret de retirar, quan ho consideri oportú, qualsevol producte i/o servei del Lloc Web.
5.- CONDICIONS ECONÒMIQUES
Els preus de cadascun dels productes i/o serveis es mostraran durant el procés de compra i, en qualsevol cas, en afegir-los al carretó de la compra. Ja porten inclòs l’IVA i les despeses d’enviament.
Els preus podran ser objecte de modificació en qualsevol moment. Tanmateix, els possibles canvis o devolucions, en cas que fos possible practicar-los, no afectaran les comandes respecte de les quals ja s’hagués enviat la confirmació corresponent.
El preu final del producte i/o servei contractat serà el que s’indiqui en el moment de la compra. En cas d’error manifest en el preu del producte i/o servei, el Client serà informat com més aviat millor per tal que pugui reconfirmar la seva comanda al preu correcte o anul·lar-la.
Les quantitats que s’hagin de satisfer seran abonades a través del mètode de pagament seleccionat pel Client.
L’impagament de qualsevol quantitat estipulada en el contracte facultarà GESTIÓN OPERATIVA DE PIZZERÍAS CARLOS, S.L. per suspendre o retirar el producte i/o servei contractat, de forma temporal o definitiva, i, si s’escau, resoldre el contracte. GESTIÓN OPERATIVA DE PIZZERÍAS CARLOS, S.L. podrà reclamar al Client totes les despeses ocasionades per l’impagament, tant les bancàries com les de gestió addicionals.
6.- PROCÉS DE COMPRA
Per realitzar una comanda caldrà seguir el procediment de compra online i passar per tots els tràmits que s’estableixen per completar la contractació electrònica. Hi ha les opcions següents:
Iniciar sessió: El Client podrà donar-se d’alta mitjançant el seu telèfon i una contrasenya per accedir de manera personal al seu compte d’usuari i realitzar compres.
Convidat: El Client podrà accedir sense haver de registrar-se.
Durant el procés de compra podrà comprovar tots els detalls de la seva comanda, incloent-hi el desglossament de tots els imports, i corregir qualsevol error que hi hagi en les dades introduïdes
Un cop fet el pagament de la compra, rebrà un correu electrònic acusant la recepció de la seva comanda (la 'Confirmació de Comanda').
En qualsevol cas, la Confirmació de Comanda no constitueix l’acceptació per part de GESTIÓN OPERATIVA DE PIZZERÍAS CARLOS, S.L. de la comanda. Totes les comandes estan subjectes a la nostra acceptació i et confirmarem l’acceptació enviant-te un correu electrònic on et confirmarem que el producte està sent enviat (la “Confirmació d’Enviament”).
En el cas de les comandes en què s’ofereixi l’opció de lliurament a domicili, la Confirmació d’Enviament inclourà la data de lliurament estimada i, si s’escau, informació addicional sobre la gestió del lliurament.
7.- LLIURAMENT
El termini de lliurament serà el que s’indica a la Confirmació d’Enviament. Si es produís qualsevol retard en el lliurament, t’informarem d’aquest fet i et donarem l’opció de continuar amb la compra establint una nova data de lliurament o bé cancel·lar la comanda amb el reemborsament total del preu pagat.
Els productes de les comandes confirmades seran lliurats al domicili que indiqui el Client en el moment de la compra.
8.- DEVOLUCIONS
El Client disposarà d’un termini de 14 dies naturals des de la data de recepció del producte per exercir el seu dret de desistiment i procedir a la devolució del producte, de conformitat amb les disposicions legals.
En cas de devolució, el producte s’haurà de lliurar a GESTIÓN OPERATIVA DE PIZZERÍAS CARLOS, S.L. en perfectes condicions, amb el seu embalatge original i sense haver-lo utilitzat.
Les devolucions es podran realitzar a través dels procediments específics que s’indiquen en aquest Lloc Web.
9.- RECLAMACIONS
El Client podrà presentar reclamacions, ja sigui a través dels procediments establerts al Lloc Web, o a través del Servei d’Atenció al Client. El termini de resolució de les reclamacions no superarà els 30 dies.
10.- PROTECCIÓ DE DADES
En compliment del que disposa la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, com també el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril del 2016, GESTIÓN OPERATIVA DE PIZZERÍAS CARLOS, S.L. informa el Client que les dades personals facilitades durant el procés de contractació seran incorporades a un fitxer titularitat de GESTIÓN OPERATIVA DE PIZZERÍAS CARLOS, S.L. amb la finalitat de gestionar la relació contractual, com també, si s’escau, remetre-li comunicacions comercials electròniques.
11.- LLEI APLICABLE I JURISDICCIÓ
Aquestes Condicions Generals de Contractació es regiran i interpretaran de conformitat amb la legislació espanyola. Per a la resolució de qualsevol controvèrsia derivada de la interpretació, l’execució o el compliment d’aquestes Condicions Generals de Contractació, les parts se sotmeten a la jurisdicció dels Jutjats i Tribunals de Madrid capital, renunciant de forma expressa a qualsevol altre fur que els pogués correspondre.
L’Usuari podrà adreçar-se a GESTIÓN OPERATIVA DE PIZZERÍAS CARLOS, S.L. per comunicar qualsevol dubte o incidència relacionats amb la prestació de serveis, a través de les dades de contacte indicades en aquest Lloc Web.